מה לשים קודם: סרום, קרם, טונר או מסיכה?! לפעמים זה מאוד מבלבל!

במסגרת פגישת הייעוץ, אני מבקשת מהלקוחה להביא איתה את כל מוצרי הטיפוח שברשותה. לא אחת אני מופתעת מכמות התכשירים שהלקוחה מביאה איתה, ומגלה בהרבה מקרים שהלקוחה לא קיבלה הדרכה כיצד להשתמש בתכשירים בצורה נכונה. בשביל כל אותן לקוחות מקסימות אני כותבת מאמר זה עם הסבר קצר אשר יסייע לכן להשתמש בתכשירים שברשותכן בצורה הטובה ביותר. אז את מה שמים ראשון?

 

 

1. טונר

את הטונר תמיד נשים ראשון לאחר ששטפנו את הפנים עם תכשיר ניקוי מתאים. טונר הוא תכשיר נוזלי המורכב מחומרים פעילים הכוללים תמציות צמחים ושמנים אתריים, המותאמים לטיפול בסוגי עור שונים. קיים מגוון רחב של טונרים, לדוגמא: טונרים לשיפור הלחות, לאיזון ה- pH, להרגעה וישנם טונרים המיועדים לעור שמן המכילים אלכוהול. זה המקום לציין שבמקרים של סוג עור שמן, לא מומלץ להשתמש בטונר המכיל אלכוהול בריכוזים גבוהים, כיוון שהוא גורם לייבוש העור ועלול להוביל לתוצאה ההפוכה של גירוי העור וייצור עודף שומן.

2. סרום

סרום הוא תכשיר קוסמטי נוזלי, מרוכז מאוד על בסיס מים או שמן. סרום מכיל בדרך כלל ריכוז גבוה של חומרים פעילים, ולכן, הוא ישפיע בצורה מהירה יותר ויהיה יעיל יותר בטיפול בבעיות קוסמטיות. אם הסרום הוא על בסיס מימי, יש לשים אותו על עור נקי, לאחר הטונר. לעומת זאת, אם הסרום הוא על בסיס שומני ומכיל סיליקונים, נשים אותו אחרון על הפנים לאחר המריחה של הקרמים, כיוון שתפקיד הסיליקונים הוא ליצור מעין אטימה לעור הפנים כך שהלחות לא תתנדף מהר מידי והחומרים יחדרו טוב יותר לתוך העור.

3. קרם עיניים וקרם פנים

את הקרמים נמרח לאחר שהסרום נספג היטב בעור. קרם לפנים ולעיניים יכול להיות קרם לחות פשוט או תכשיר אנטי-אייג’ינג מורכב. במידה ויש לכן קרם עיניים, שימו אותו לפני קרם הפנים, כיוון שבהרבה מקרים, קרם הפנים עשוי להכיל רכיבים חזקים מידי או pH נמוך מידי וזה עלול ליצור גירוי באזור העיניים העדין. לכן, תמיד עדיף למרוח את קרם העיניים קודם, להמתין עד שהוא נספג לתוך העור ורק אז למרוח את קרם הפנים.

4. מסיכה

במידה ויש לכן מסיכת פנים, הקפידו שהיא תתאים לא רק לסוג העור אלא גם למצב העור שלכם. בעיקר עכשיו בעונת הסתיו כשהעור שלנו עובר שינויים רבים, חשוב להתאים את המסכה למצב העור הנוכחי ולא להשתמש באחת שכבר לא מתאימה. יש מגוון רחב של מסיכות, לדוגמא: מסיכות ניקוי, הזנה, לחות, הרגעה, ומסיכות יופי. מומלץ להשתמש במסיכה לפחות פעם בשבוע לאחר שהסירום נספג בעור ולפני קרם הלחות. לאחר השימוש במסיכה יש להסירה בהתאם להוראות היצרן ולמרוח לסיום קרם לחות מעל.

שיהיה לכולנו המשך טיפוח נעים !

דילוג לתוכן