“ד”ר ללוש” הינה רשת קליניקות המתמחה בטיפולי אסתטיקה מתקדמים וטיפול בבעיות עור. הרשת מתמקדת בפיתוח שיטות טיפול מתקדמות המבוססות על התגליות המדעיות החדשות והתאמתן לתחום הקוסמטיקה. שיטות הטיפול הבלעדיות לרשת מצליחות להביא לתוצאות מרשימות בתחום הצערת העור וטיפול בבעיות עור.

הטיפולים שלנו

אקנה

הטיפול באקנה מתבצע ללא שימוש בתרופות, אנטיביוטיקה או רואקוטן ! שיטות הטיפול אשר פותחו על ידי ד”ר ללוש, בשילוב טכנולוגיות מתקדמות מסייעות בריפוי האקנה בצורה יעילה ובטוחה.

פיגמנטציה

אבחנה נכונה של סוג הכתם הינה קריטית להצלחת הטיפול, מאחר ויש כתמים הניתנים להסרה בקלות בטיפול אחד, בעוד שאחרים דורשים מספר טיפולים. הטיפול מותאם אישית לכל מטופל.

אנטי-אייג'ינג

שיטות טיפול אנטי אייג’ינג ייחודיות אשר פותחו בקליניקה בשילוב מגוון טכנולוגיות וטכניקות טיפול מתקדמות, כגון: טיפולי מזותרפיה, פילינגים, טיפול פוטודינמי, IR ,IPL ועוד.

פיברובלסט להרמת עפעפיים

הרמת עפעפיים - ללא ניתוח !

טיפול בפיברובלסט המהפכני לחידוש העור שמסביב לעיניים והרמת עפעפיים. טיפול מהיר. בטוח, ללא כאבים וללא הרדמה.

פיברובלסט להסרת כתמים ויבלות

הסרת שומות/ יבלות

ב- 5 דקות בלבד מסירים את הכתם/השומה/היבלת ללא כאבים, ללא צלקות וללא זמן החלמה !

מזותרפיה לצלקות

טיפול בצלקות

מזותרפיה טיפול ביו-רפואי חדשני הפועל על ידי דיקור מבוקר של העור וחדרת תרכובות פעילות להעלמת הצלקות מהפנים !

מזותרפיה להעלמת קמטים

מזותרפיה - להעלמת קמטים

החדרת חומרים פעילים במיקום הקמט מעניק כבר לאחר הטיפול הראשון היעלמות הדרגתית של הקמטים.

רוזציאה

רוזציאה זו מחלת עור כרונית נפוצה המתאפיינת באודם קבוע בפנים. הטיפול נועד לדיכוי הסימפטומים ומניעת התפרצות והחמרה של המחלה.

סבוריאה

סבוריאה הינה דלקת כרונית של העור. עם זאת, ניתן לדכא את הסימפטומים של המחלה ולהפחית במידה ניכרת את אי הנוחות והסבל.

פגישת-ייעוץ

פגישת ייעוץ

במסגרת פגישת הייעוץ המטופל/ת עונה על שאלון רפואי קצר ועובר/ת אבחון מקיף למצב העור.

coolifting

SkinCool

למתיחה ומיצוק של העור ב- 5 דקות ! טכנולוגיה פורצת דרך, להחלקת קמטוטים עדינים, טשטוש קמטים עמוקים, ולהחזרת הברק הטבעי של העור.

פלזמה

Skin lifting

טכנולוגיית הפלסמה ידועה בהצלחה שלה כטיפול שאינו כירורגי המשתמש באנרגיית הפלסמה להרמת עפעפיים, מתיחה והידוק של העור, הסרת נגעים, טיפול בצלקות ועוד.​

טיפול-פיגמנטציה

Fibroblast Plasma

ב- 5 דקות בלבד מסירים את הכתם/השומה/נקודת חן ללא כאבים, ללא צלקות וללא זמן החלמה !

פיברובלסט להסרת כתמים ויבלות

הסרת שומות/ יבלות

ב- 5 דקות בלבד מסירים את הכתם/השומה/היבלת ללא כאבים, ללא צלקות !

שיטות וטכנולוגיות

מזותרפיה

מזותרפיה (microneedling)

שיטה חדשנית המבוססת על מיקרו הזרקות תת עוריות המזינות את העור בתרכובות פעילות ואיכותיות, המסייעות בהחלקת קמטים, צלקות ועוד...

אינפיוזן

אינפיוז'ן - מזותרפיה ללא מחטים

שיטה פיזיקלית להחדרת חומרים פעילים לעומק העור באמצעות פולסים חשמליים (אלקטרופורציה), על מנת להעניק לעור חיוניות וזוהר.

CO2

טיפול בפחמן דו-חמצני (SkinCool)

5 דקות טיפול המורידות שנים מהפנים ! לחידוש העור בצורה מהירה בטוחה מצויינת לפני ארועים.

פלזמה

טיפול פיברובלסט המהפכני

טיפול בפיברובלסט ידוע בהצלחה שלו כטיפול שאינו כירורגי המשתמש באנרגיית הפלסמה להרמת עפעפיים, מתיחה והידוק של העור, הסרת נגעים, טיפול בצלקות ועוד.

פילינג כימי

שימוש בחומצות שונות בעלות פעילות מוכחת לטיפול בבעיות העור השונות, הפילינג בדרגות עומק שונות בהתאם לטיפול הנדרש.

פוטותרפיה

פוטותרפיה היא שיטה רפואית, מאושרת על ידי ה- FDA לטיפול באקנה ולשיקום העור בעזרת אור באורכי גל שונים.

תדר גבוה

טיפול בתדר גבוה

אחד המכשירים היעילים ביותר לטיפול מקצועי באקנה דלקתי ושיקום העור. המכשיר ממריץ את מחזוריות הדם, מחטא ומביא לשיפור משמעותי ביכולת העור לספוג את חומרי הטיפול.

סקין בוסטר

שיטה הפועלת באמצעות הזרקה של חומצה היאלורונית המיוצרת בטכנולוגיה מתקדמת. סקין בוסטר יעיל למיצוק העור, טשטוש קמטים וצלקות.

אולטראסאונד

אולטראסאונד לטיפולי אנטי אייג'ינג

אוטלראסאונד נחשב לאחת משיטות הטיפול המוכחות מדעית ואשר אושרה על ידי ה- FDA כשיטת טיפול בטוחה למיצוק של העור.

המדריכים שלנו - להורדה חינם !

סגירת תפריט
יצירת קשר