טיפול באקנה מבוגרים / טיפול באקנה בגיל מבוגר

אומנם אקנה מקושר לרוב לגיל ההתבגרות, אך למעשה חלק ניכר מהאנשים ממשיכים לסבול מפצעי האקנה גם בגיל מבוגר יותר. לא פעם, מדובר בתופעה מייאשת ומתסכלת, בגלל המגוון הרחב של הגורמים המקושרים להופעת האקנה. ידוע כי פצעי אקנה מושפעים משינויים הורמונליים, לכן אין זה מפתיע לראות בני נוער הסובלים מאקנה באזור הפנים, הגב, הישבן והחזה. אך הדבר נכון גם עבור נשים הסובלות משחלות פוליציסטיות, נשים לאחר לידה וכדומה. כמו כן, תקופות של לחץ ומתח נפשי, תזונה עשירה בשומנים ופחמימות וגורמים נוספים, העלולים להחמיר את התפרצות האקנה. אנו בקליניקה של ד”ר ללוש נשמח לספק לכם טיפול באקנה מבוגרים. אנו מתמקדים אך ורק בטיפולים המתקדמים והחדשניים ביותר, המבוססים על התגליות המדעיות החדשות ביותר. הטיפולים שלנו מסוגלים להוביל לתוצאות המרשימות ביותר, כך שכל אחד יכול ליהנות מעור פנים חלק ואחיד, באמצעות טיפול באקנה בגיל מבוגר.

טיפול באקנה מבוגרים – מה כדאי לדעת בנושא?

קודם כל, חשוב לדעת כי לפני תחילת הטיפול, יש צורך לעבור אבחון מקיף ומדויק. רק באמצעות אבחון מקצועי ויסודי, ניתן להתאים לכל אחד את סוג הטיפול האידיאלי ביותר לסוג האקנה שלו. יש לזכור כי הטיפול תלוי במגוון רחב של גורמים שונים, כמו למשל, סוג העור של המטופל, סוג האקנה ורמת העומק של הפצעים. מעבר לכך, יש לזכור כי הטיפול תלוי גם בגורמים חיצוניים, כמו למשל סגנון החיים של המטופל, רמת החשיפה שלו לשמש, רמת הפעילות הגופנית שלו ועוד. לכן חשוב לעבור אבחון מקיף ורק לאחר מכן, להתאים לכל מטופל את הטיפול האידיאלי ביותר עבורו. ברוב הפעמים, נהוג לשלב מספר טיפולים וטכניקות שונות, במטרה לשפר את היעילות של הטיפול. מומלץ למשל, להשתמש במשחות ותכשירים שונים למריחה על הפצעים, במטרה לזרז את הריפוי שלהם. מדובר על משחות המכילות חומרים פעילים שונים, המגיעים במינונים משתנים, תוך כדי התאמה מושלמת למצב האקנה שלכם.

כל הסודות של טיפול באקנה בגיל מבוגר

יש לזכור כי לא מעט אנשים נשארים עם פצעי האקנה גם אחרי גיל ההתבגרות, ולכן חשוב לטפל בתופעה מוקדם ככל הניתן. באמצעות פנייה לקליניקה מקצועית ואמינה המתמחה בתחום, ניתן להעלים את פצעי האקנה אחת ולתמיד. השילוב בין מספר סוגי טיפולים מותאמים אישית, יכול לחולל פלאים לעור הפנים שלכם.

מעבר לשימוש במשחות ייעודיות, מומלץ לשלב גם טיפולי פילינג מקצועיים. פילינג המבוסס על שימוש בחומצות, כגון חומצה גליקולית, חומצה סליצילית וכדומה, היכול לקלף בעדינות את העור הפגוע ולזרז את התחדשותו. כמו כן, ניתן להשתמש במכשור מתקדם, כגון מזותרפיה ופוטותרפיה, על מנת לזרז את תהליך התחדשות של העור וריפוי הפצעים.

אנו בקליניקה של ד”ר ללוש נשמח להתאים לכם את הטיפול האידיאלי ביותר במצב האקנה שלכם. למידע נוסף, צרו קשר.